ميخام يه شعر بگم با مضمونه منطقه ي ممنوعه ي عشق يا ... يه همچين چيزي نميدونم چطور بنويسمش .. ميترسم بعد از چندسال دوباره شروع كنمفكر ميكنم شايد اگه به همون كپشنا و داستانكها اكتفا كنم بهتر باشهاما يه حسي بهم ميگه فقط شعربي ربط نوشت : هوس ساندويچ چرك كالباس كردم ، از اونا كه آب گوجش كل نونشو خيس ميكنه و چشماتو ميبندي ميخوري ( كالباسشم گوشت گربه باشه ؛ فكر كن ) البته اونموقع كه من خوردم سالهاي شيرين دوران راهنمايي بود و هنوز تكنولوژي انقدري پيشرفت نكرده بود كه از گوشت گربه سوسيس كالباس توليد بشه بغض یخی...
ما را در سایت بغض یخی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 19:05